Bilecik’te, dilencilik faaliyetlerini önlemek amacıyla Bilecik Belediyesi Zabıta ekipleri tarafından başlatılan operasyonlar devam ediyor. Atatürk Bulvarı’nda dilenen Y.K. isimli şahıs, zabıta ekiplerini görünce halk minibüsüne binmeye çalıştı. Ancak ekipler tarafından yakalanarak Zabıta Müdürlüğü’ne götürüldü. Yapılan araştırmalar sonucunda, Y.K.’nın Niğde’den geldiği ve çeşitli illerde dilencilik yaptığı belirlendi. Üzerinde gerçekleştirilen aramada, şahsın 32 bin lira nakit para taşıdığı ortaya çıktı. Y.K. hakkında Kabahatler Kanunu kapsamında işlem başlatıldı ve üzerinde bulunan paraya el konuldu. Zabıta Müdürü Mücahit Öndersev, gazetecilere yaptığı açıklamada, ekiplerin kent merkezindeki yaya devriyesi sırasında bir vatandaşın il dışından gelerek dilencilik yaptığını tespit ettiklerini belirtti. Öndersev, şahsın hijyen açısından da olumsuz bir duruma sahip olduğunu ifade ederek, “Dilencinin üzerinde bulduğumuz paranın birkaç günlük birikim olduğunu düşünüyoruz.” dedi.
Related Posts
MSB: Türkiye Hudutlarından Yasa Dışı Geçişlerde 2.944 Kişi Yakalandı
- Emre Öztürk
- 14 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0
Bakan Yumaklı: Türkiye Su Atlası önemli bir başvuru kaynağı olacak
- Emre Öztürk
- 10 Haziran 2026
- 4 min read
- 0